Mission

Tillid er det vigtigste ord i vores mission. At vores kunder har tillid til os og de services vi håndterer for dem er det, der driver SEROP. Vores kunder ved at vi håndterer alle informationer om dem med diskretion, hvilket er med til at opbygge den tillid vi har med de enkelte kunder.

Vision

At udfordre den traditionelle måde at bruge administrative funktioner på i virksomhederne. Ved nytænkning af funktionerne, så de tilpasses den enkelte virksomhed. Ved at bruge vores services, sikres virksomheden vækst og økonomisk stabilitet uden forringelse af kvalitet og professionalisme.

Som tiden dog flyver…

  • 2018 - Fremtiden

    Vi ønsker som beskrevet i vores vision at udfordre den traditionelle måde at bruge administrative funktioner på i virksomhederne, så de nemt og hurtigt kan få hjælp til de administrative funktioner, der er med til at fjerne fokus fra deres kerneværdier. Sagt bedst med en kort sætning: Fokusér på dine kunder, så klarer vi resten!

  • 2016 - 2017

    Jeg finder Personaleafdelingen, hvis ejer ønsker at gå på pension og da deres services ligger indenfor dem vi påtænker at udvide virksomheden med er det et perfekt match. Og ved udvidelse af vores services skifter vi også navn fra Serop Vikar & Rekruttering til SEROP

    I 2017 ligger vi sidste hånd på det hårde arbejde vi startede i 2016 og kan med stolthed præsentere de services SEROP fremadrettet vil kunne håndtere for vores nuværende og fremtidige kunder

  • 2015

    Jeg begynder at levere vikar til en kunde og Serop Vikar & Rekruttering ser lyset for første gang. Jeg går dermed 100% selvstændig, med en belåning i huset og kærestens velsignelse :0)

    Senere samme år vækster virksomheden og min kæreste tiltræder virksomheden for at hjælpe.

  • 2005 - 2014

    Jeg har altid drømt om, at have min egen virksomhed, hvilket i oktober 2005 blev en realitet.

    2008 – Design, funktionalitet og gode artikler har altid ligget mig meget på hjertet, hvilket lagde bunden for Spalten.dk – Danmarks første 100% digitale magasin (ikke blot en pdf fil man kunne bladre rund i). Nej hver side indeholdte en animationer, som passede til artiklen, så magasinet blev “levende”. Men båndbredden var imod mig, hvilket gjorde at animationerne ikke kørte fyldende nok også blev jeg jeg screwed af et større firma… Hvilket er en anden historie ;0)

    2008 – 2013 – Tiden flyver af sted mens jeg arbejder for en stor IT virksomhed (CGI), mens jeg driver egen virksomhed ved siden.

    2014 – Mens jeg arbejder lærer jeg en super dygtig koder fra Indien at kende, hvilket giver mig lysten til at bygge VictorChat, som et er chat support system i stil med zopim.

Peter Serop

Peter Serop

Ejer & Direktør
DPO udd. hos kammeradvokaten
ITIL v3 & LEAN foundation certificeret
Susanne Kürstein-Jensen

Susanne Kürstein-Jensen

Økonomi konsulent
Lotte Juul Jørgensen

Lotte Juul Jørgensen

Juridisk konsulent