Står din virksomhed og mangler en HR-medarbejder? Vi tilbyder kompetente konsulenter til rimelige priser

Vores Service:

Ved at leje en HR-medarbejder igennem os, får du styr på dine månedlige omkostning, dit personale, samt en garanteret faglighed, da vores HR-medarbejdere har minimum 5 års arbejdserfaring.

Så længe du har behov for os

Stiller vi kompetente og fagligt dygtige HR-medarbejdere til rådighed. Hvad enten der er tale om en kortere eller længere periode, så klarer vi opgaven, og du bestemmer selv, om medarbejderen skal være fysisk tilstede i virksomheden.

Vores HR-medarbejdere håndterer blandt andet:

  • Annoncering efter og rekruttering af nye dine nye medarbejdere
  • Udarbejder ansættelseskontrakter
  • Håndterer samarbejdsvanskeligheder
  • Møder og aftaler med faglige organisationer
  • Afskedigelser af medarbejdere
  • Håndterer af sygefravær, inkl. anmeldelse til NemRefusion, sygesamtaler
  • Håndtering af persondata
  • Får udarbejdet administrative rutiner
  • Og meget mere…

Priser:

Timepris1.200,-
Der er muligt med fast månedspris.*Mindste timeforbrug er 4 timer.

Vi er stolte af at hjælpe

I 2005 valgte vi en ordning, hvor den samme konsulent fra SEROP kom to timer hver uge på vores adresse. På den måde var vi garanteret en effektiv og professionel håndtering lige fra ansættelse af nye medarbejdere til fratrædelsessamtaler.

Vi havde stor gavn af en fast tilknyttet konsulent, både da vi skulle have skrevet vores personalehåndbog og da vi skulle have styr på vores ansættelseskontrakter til forskellige typer af medarbejdere.

Et andet område, hvor vi fik god hjælp, var i perioderne, hvor vi ansatte mange nye medarbejdere. Konsulenten stod for hele grundarbejdet med opslaget af jobannoncen, den første sortering og interview, så vi kun skulle bruge tid på det sidste interview.

På det personalejuridiske område var vi godt dækket ind i de få tilfælde, hvor vi desværre var nødt til at afskedige en medarbejder. SEROP gjorde også opmærksom på lovændringer, som var relevante for vores virksomhed og vi fik råd og vejledning om den praktiske betydning.

Det har været mange andre områder, hvor vi har haft stor gavn af samarbejdet med SEROP. For at nævne nogle flere har det for eksempel været et udviklingsforløb for en gruppe nøglemedarbejdere, teamudvikling, afholdelse af fratrædelsessamtaler og ledersparring.

På grund af det store antal medarbejdere vi er i dag og vores fortsatte udvikling, har vi valgt at ansætte en intern personaleansvarlig person. Vi har stadig en aftale med SEROP og bruger dem til specifikke opgaver.

Kirsten Drejer, DirektørSymphogen A/S