Lad os hjælpe jer med at blive klar til den nye persondataforordning!

Persondata for små & mellemstore virksomheder:

Persondataforordningen indeholder 99 “artikler” og fylder “kun” 119 sider. ISO-standarden opstiller 118 spørgsmål, som i sig selv er komplicerede nok bare at forstå.

Vi har læst teksterne og fundet de 25 punkter, som er de væsentligste for de fleste små og mellemstore virksomheder. Kan I opfylde disse punkter er I sikre på at virksomheden, som minimum er godt på vej til at overholde de krav som forordningen stiller til virksomheden.

PAKKEN INDEHOLDER

  • Introduktion af persondataforordningen (30. min.)

    Hvad er fakta og hvad SKAL du gøre inden fristen udløber?

  • Gennemgang og forståelse af tjeklistedokumentet (1 time)

    Du guides igennem dokumentet for, at sikre at du har den viden der skal til for at udfylde det

  • Tjeklistedokument (Værdi 4.500,- )
    Kan ikke købes separat

    Modtagelse af tjeklistedokumentet, som indeholder de 25 punkter

  • Første opfølgningsmøde (1 time)

    Afholdes senest en uge efter introduktionsmødet på aftalte tidspunkt

  • Andet opfølgningsmøde (1 time)

    Afholdes senest en uge efter første opfølgningsmøde på aftalte tidspunkt

  • Tredje opfølgningsmøde (1 time)

    Afholdes senest en uge efter andet opfølgningsmøde på aftalte tidspunkt

  • Pakke pris: 8.497,-

    Vi kan også foretage hele processen for dig, hvilket faktureres til oplyste timepris

PRISER:

Ekskl. moms
Persondatalov pakke:8.497,-
Timepris pr. møde:1.800,-

TID TILBAGE:

– til den nye persondataforordning træder i kræft

0Weeks0Days0Hours0Minutes0Seconds

GODT AT VIDE

Hvem er underlagt forordningen?

Med mindre du er en virksomhed, som kun sælger til erhverv og ikke har nogen ansatte eller på nogen måde opbevare, sender eller har noget med privatoplysninger, at gøre – Er virksomheden underlagt den nye persondataforordning.

Hvornår træder forordningen i kræft?

Forordningen træder i kræft den 25. maj 2018

Hvad sker der hvis du ikke gør noget?

Så vil der forekomme bøder for overtrædelse af forordningen med op til EUR 20.000.000 eller 4 % af den årlige omsætning i virksomheden

Hvem har ansvaret?

Mange tror fejlagtigt, at det er den enkelte virksomhed man køber de enkelte services af, som er ansvarlig for håndtering af den nye persondataforordning.

Det er til dels korrekt – Det er nemlig serviceudbyderens ansvar at efterleve forordningen på deres side, men det er den enkelte virksomheds ansvar, at sikre at deres leverandør, samt dem selv efterlever forordningen

Hvordan kommer jeg i gang?

Ved at trykke på knappen ”Kom godt i gang” nedenfor – Vælg herefter dato for mødet
OPDATERING: Vi får mange henvendelser lige nu – Møderne håndteres efter først bookede datoer

Derfor skal du bruge os!

Du kan deltage på kurser hvor du får teoretisk viden omkring persondataforordningen. Eller du kan bruge vores Persondatalov pakke, hvor du får teoretisk viden om hvordan du bør forholde dig
til forordningens krav, og hvordan disse implementeres i praksis i virksomheden. Ved at besvare de 25 punkter vi har trukket ud af ISO-standarden er virksomheden godt på vej til at overholde de krav som forordningen stiller.

Vi forbeholder os retten til, at takke nej til kunder da efterlevelse af persondataforordningen for enkelte virksomheder er mere omfattende end andre.

Heraf Finans, forsikring, teleselskaber, hostingselskaber, sociale medier, offentlige virksomheder, transportvirksomheder, der sælger billetter

Med andre ord virksomheder, som løbende registrerer hvad folk foretager sig i privatlivet.