For at sikre dig den bedst mulige medarbejder, har vi lavet en totalløsning. Processen garanterer et godt match mellem dig som arbejdsgiver og din nye medarbejder.

Din rekrutteringsgaranti

Med vores rekrutteringsgaranti præsenteres du for en ny kvalificeret kandidat, uden beregning, såfremt vores match ikke lever op til det forventede og det helt op til 6 måneder fra ansættelsesdato.

Hvor dækker SEROP

Ringsted, Faxe, Greve, Guldborgsund, Holbæk, Kalundborg, Køge, Lejre, Lolland, Næstved, Odsherred, Roskilde, Slagelse, Solrød, Sorø, Stevns og Vordingborg – Med andre ord dækker vi hele Midtsjælland

SEROP’s rekrutteringsforløb

I SEROP er vi kendt for vores grundige og professionelle tilgang til rekruttering. Alle vores løsninger er delt ind i 4 faser, der sikrer en høj standard og træfsikkerhed. Hver enkelt rekruttering er samtidig tilpasset den type medarbejder, du efterspørger.

Her kan du læse mere om vores forløb, garantier og priser:

De 4 overordnede trin

  • 1: FORUNDERSØGELSE

    Som den første del af processen laver vi en analyse af den afdeling/virksomhed, din kommende medarbejder bliver en del af, og af de funktioner, kandidaten skal håndtere. Derefter udarbejder vi en grundig person- og stillingsbeskrivelse. På den måde får vi skabt en profil, der giver et solidt fundament for rekrutteringen.

  • 2: MÅLRETTET SØGNING

    Vi finder din nye medarbejder ved at dyrke og fordyber os i vores store netværk, gennem search, hvor vi håndplukker kandidater fra både internt og ekstern CV-databaser, og gennem selektion, hvor vi udvælger dem på baggrund af deres CV og ansøgninger. Det giver os både adgang til de kandidater, der aktivt søger nyt arbejde, og dem der ikke søger aktivt, men alligevel venter på drømmejobbet.

  • 3: UDVÆLGELSE

    Når vi er færdige med den målrettede søgning, vælger vi 5-7 topkandidater ud, som kommer til en første samtalerunde hos os. På baggrund af disse møder mindsker vi feltet til mellem 3-5 kandidater, som kommer til et endeligt interview i din virksomhed, hvor vi gennem dybdegående spørgeteknikker, forskellige tests og efterfølgende referencetagning sikrer, at vi finder den helt rigtige kandidat til din virksomhed.

  • 4: GRUNDIGT INTRODUKTIONSFORLØB

    Som en ekstra service vil vi kunne sørge for, at din nye medarbejder får en god start på jobbet, ved at hjælpe jer med at udarbejde et grundigt introduktionsprogram til arbejdspladsen og det nye job. Vi kan yderlig bistå med rådgivning omkring udarbejdelse af kontrakt og andre juridiske spørgsmål i forbindelse med ansættelsen.

Læs mere om de individuelle rekrutteringsforløb

Butik, Lager, Service mm.

Priser fra: 19.000,- Ekskl. søgning eller annoncering og markedsføring

  • Opstartsmøde, hvor vi sammen gennemgår arbejdsopgaver, kvalifikationer etc. for din nye medarbejder
  • Formulering af profilen på den ønskede kandidat
  • Udarbejdelse af jobannonce
  • Skriftlige tilbagemeldinger til kandidater på modtagelsen af ansøgninger
  • Skriftligt afslag til de ansøgere, der ikke går videre
  • Udvælgelse af 1-2 topkandidater
  • Førsterundesamtaler med topkandidater
  • Udvælgelse af kandidater til endelig samtale
  • Endelige samtaler, hvor du deltager
Kontor, Økonomi, IT

Priser fra: 39.000,- Incl. søgning eller annoncering og markedsføring

  • Opstartsmøde, hvor vi sammen gennemgår arbejdsopgaver, kvalifikationer etc. for din nye medarbejder
  • Formulering af profilen på den ønskede kandidat
  • Udarbejdelse af jobannonce
  • Indrykning af jobannonce og/eller søgning efter kandidater i databaser
  • Skriftlige tilbagemeldinger til kandidater på modtagelsen af ansøgninger
  • Gennemlæsning af alle indkomne ansøgninger
  • Mundtlig tilbagemelding på de 5-10 kandidater, der bedst matcher profilen
  • Skriftligt afslag til de ansøgere, der ikke går videre
  • Udvælgelse af 3-5 topkandidater
  • Førsterundesamtaler med topkandidater
  • Referencetagning på udvalgte kandidater (mulighed for tilkøb af personlighedstest)
  • Udvælgelse af kandidater til endelig samtale
  • Endelige samtaler, hvor du deltager
  • Opfølgning, hvor vi løbende har kontakt til dig og din nye medarbejder.
Projektledere, IT konsulenter, Topsælgere

Priser fra: 89.000,- Incl. søgning eller annoncering og markedsføring

  • Opstartsmøde, hvor vi sammen gennemgår arbejdsopgaver, kvalifikationer etc. for din nye medarbejder
  • Formulering af profilen på den ønskede kandidat
  • Udarbejdelse af jobannonce
  • Indrykning af jobannonce og/eller søgning efter kandidater i databaser
  • Skriftlige tilbagemeldinger til kandidater på modtagelsen af ansøgninger
  • Gennemlæsning af alle indkomne ansøgninger
  • Mundtlig tilbagemelding på de 5-10 kandidater, der bedst matcher profilen
  • Skriftligt afslag til de ansøgere, der ikke går videre
  • Udvælgelse af 3-5 topkandidater
  • Førsterundesamtaler med topkandidater
  • Psykologisk test af de udvalgte kandidater
  • Case-testning, hvor kandidatens færdigheder bliver testet ved gennemførelsen af en case
  • Referencetagning på udvalgte kandidater
  • Udvælgelse af kandidater til endelig samtale
  • Endelige samtaler, hvor du deltager
  • Opfølgning, hvor vi løbende har kontakt til dig og din nye medarbejder

Rekrutteringsgaranti

Tilkøbes særskilt

Priser fra: 4.500,- pr./mdr.

  • Garantien starter fra ansættelsesdato og i de for udvalgte antal måneder
  • Vores garantiperiode løber maximalt i 6 måneder

Med vores rekrutteringsgaranti præsenteres du for en ny kvalificeret kandidat, såfremt vores match ikke lever op til det forventede og det helt op til 6 måneder fra ansættelsesdato.

Uforpligtende samtale om rekruttering

Telefon

Ring 7023 3838
Mandag – torsdag: 9.00-15.00
Fredag: 9.00-14.00
Lørdag – Søndag: Lukket

Ledige stillinger

Tidligere stillinger

Servicemontør (elektriker)
Dansktalende netbanks supporter
IT konsulent
Office assistent til international virksomhed
Intern salgskonsulent til virksomhed i vækst
Bogholder til SEROP
Salgskonsulent til Danmarks største leverandør af gavekoncepter
Færøsk netbanks supporter

Vi er stolte af at hjælpe

Vi undersøgte mulighederne for professionel assistance til at rekruttere en så vigtig medarbejder. Ved søgen på internettet faldt vores valg på SEROP. Det var et valg vi ikke har fortrudt for uagtet at vores ansættelse skulle ske i den anden ende af landet og med den konstruktion et fagligt forbund har med en politisk ledelse, med forholdsvis mange beslutningstagere, – så gik SEROP, ind i opgaven med stor professionalisme. SEROP gennemgik de mange ansøgninger og udvalgte en gruppe som var relevante og som vi i ansættelsesudvalget kunne gennemgå. Vi udvalgte i samråd nogle ansøgere til samtaler, som i de fleste tilfælde også foregik i Sdr. Omme. Efter en del samtaler og nogle drøftelser mellem ansættelsesudvalget og SEROP fandt vi den helt rigtige til jobbet, – et valg vi ikke har fortrudt. Vi fik også en stor hjælp fra de øvrige medarbejdere. Vi siger endnu engang tak for Jeres assistance og skulle vi få brug for lignende ydelser, er vi ikke tvivl om, at vi vælger SEROP igen.

Jørgen Andersen, ForbundsformandFAKK

I efteråret 2007 har DAC ansat en række nye medarbejdere og har i den forbindelse brugt SEROP til at finde de nye medarbejdere. Kommunikationschef, Søs Hansen, har blandt andet udvidet sin afdeling med fire nye medarbejdere. SEROP har i rekrutteringen haft ansvar for og stået for både den administrative del af processen og alle jobsamtalerne. De mange hundrede ansøgninger er blevet håndteret professionelt og det har været en stor hjælp for Søs Hansen, som derfor har kunnet bruge sin tid på andre opgaver. Søs Hansen har kun behøvet at tage stilling til de ansøgninger, som bedst matchede de ønskede kvalifikationer og kompetencer til de ledige stillinger. SEROP har både stået for at udvælge ansøgere og for nogle af stillingerne også taget en indledende jobsamtale før jobsamtalen med Søs Hansen. Under samtalerne afdækkede konsulenten de personlige egenskaber og de generelle faglige kvalifikationer hos ansøgeren. Søs Hansen kunne koncentrere sig om, at udvælge den ansøger, som hun vurderede passede bedst til stillingen. DAC har professionelt, effektivt og til en konkurrencedygtig pris fået ansat flere gode medarbejdere gennem SEROP og anbefaler gerne andre virksomheder i lignende situationer at bruge denne service.

Søs Hansen, KommunikationschefDAC | Dansk Arkitektur Center

CRM In Action er en nystartet virksomhed, hvor der ikke er problemer med at få fyldt ordrebogen. Direktør Dennis Moesby kontaktede SEROP for at høre om mulighederne for at finde de første dygtige medarbejdere til virksomheden. På baggrund af et møde og en jobannonce begyndte konsulenten fra SEROP at søge i CV-databaser for at finde den rigtige medarbejder. De personer som havde de rigtige kompetencer blev kontaktet og flere vendte positivt tilbage og ønskede at høre mere om jobbet og virksomheden. SEROP stod herefter for at indkalde til jobsamtaler. Konsulenten stod for interviewet og sørgede for, at både ansøger og virksomhed vidste nok om hinanden til at tage en beslutning, om der var grundlag for et samarbejde. De ansøgere som efter første samtale fortsat viste sig at passe til profilen, var til en anden samtale med Dennis Moesby og en kollega, hvor de gik i dybden med de IT-faglige kvalifikationer. Fra CRM In Action havde første møde med SEROP, til der var skrevet kontrakt med to nye medarbejdere gik der kun 1 måned. Samarbejdet med SEROP har været en professionel oplevelse med god og hurtig service samt høj faglighed og glimrende kompetencer. Jeg vil helt sikkert benytte SEROP igen.

Dennis Moesby, CEO