Try & Hire er en mellemting mellem et vikariat og en fastansættelse

Hvad er Try & Hire?

Try & Hire er en mellemting mellem et vikariat og en fastansættelse. Det er en måde hvorpå, du kan se en potentiel ny medarbejder an, før du beslutter dig for at hyre vedkommende. Et stigende antal af vores kunder gør brug af Try & Hire i deres søgen efter den rette medarbejder. Hos SEROP gør vi processen simpel. I samarbejde med os, opretter I en passende stillingsprofil. Herefter finder SEROP en kvalificeret medarbejder, som ansættes gennem vores vikarservice med en prøvetid på 3 måneder.

Prøvetiden giver både jer og medarbejderen mulighed for at lære hinanden bedre at kende, inden I eventuelt bliver enige om en fastansættelse. Efter den tre måneder lange prøvetid, kan virksomheden uden yderligere omkostninger ansætte den pågældende medarbejder.

Vi administrerer alle udgifter til medarbejderen i perioden. Dette inkluderer blandt andet løn, feriepenge, ATP, fritvalgskonto, feriefridage, pension og betaling ved sygdom. Hvis I ønsker, kan vi, i samarbejde med jer, også håndtere medarbejderansvaret.

Brug Try & Hire fordi

  • I får hjælp til at udvælge den bedste kandidat sammen med en af vores HR specialister
  • Vi har mange dygtige og kompetente kandidater at vælge mellem i vores medarbejderdatabase
  • I har 3 måneders prøvetid til at lære jeres nye medarbejder godt at kende
  • Det er vigtigt at have den rette kemi
  • Valget af jeres nye medarbejder bliver en nem og god oplevelse
  • I uden omkostninger kan skifte medarbejderen ud i hele prøveperioden
  • I opnår stor fleksibilitet
  • I med stor sandsynlighed ender med at ansætte den helt rigtige medarbejder til jobbet

Priser:

Ansættes gennem vores vikarservice med en prøvetid på 3 måneder
Ingen krav til kvalifikationerFra 199,-
Enkelte krav til kvalifikationerFra 265,-
Specifikke krav til kvalifikationerFra 399,-

Den rette kemi er vigtig

De første 3 måneder af ansættelsen, vil medarbejderen arbejde under de forhold der er gældende for vores vikarservice. Hvorefter vi i samarbejde med jer og medarbejderen tager stilling til det videre forløb. Viser det sig at kemien ikke er til stede, har I gennem hele prøvetiden mulighed for at udskifte den valgte medarbejder uden at det koster ekstra. Dette gør at I som virksomhed opnår stor fleksibilitet og dermed får mulighed for at ansætte den helt rette medarbejder til stillingen.

Vi er stolte af at hjælpe

SDC har været på markedet for finans-it i mere end 50 år og har indgående erfaring med drift og udvikling af hele den pallette af systemer og løsninger, der danner grundlaget for fremtidens bank. SDC er ejet af kunderne, og vores kundekreds omfatter mere end 120 danske, norske, svenske og færøske pengeinstitutter. SDC beskæftiger godt 500 medarbejdere på hovedkontoret i Ballerup. Serop er leverandør af vikarer til vores Netbank support og er ved daglig sparring og optimering af supporten med til løbende at spare os penge, samt sikre vores kvalitet.

Johnny Amin, Service ManagerSDC A/S